Det vanskeligste salget…

Sa begynner det som er ulempen med kurset, det begynner i morra.

Blir jo feil a kalle det ulempe, men i mangel pa bedre ordvalg sa blir det det jeg kaller det. Til na har vi sittet i fredfulle, trygge omgivelser og tilegnet oss nye kunnskaper, som man sa fint kaller det.

Na kommer det som jeg har skyvd litt foran meg. En ting som vi hele tida har visst at ville komme og som er en del av kurset, men jeg har fortrengt det litt, «det er da sa lenge til» har jeg tenket. Sa – SMAKK! I morra er det et faktum, na starter det.

Det hores kanskje dramtisk ut. Det er ikke det. Det er noe sa enkelt som at vi skal finne oss bedrifter vi kan ha den praktiske biten av kurset hos. Hvordan dette skal forega er jeg ikke helt sikker pa. Men dette er noe jeg ikke ser frem til.

Det kan hende det hores dumt ut nar jeg sier at det a ga rundt og «knakke» pa dorene og hos bedrifter na… vel det er noe jeg haper jeg slipper.

«Jobben kommer ikke til deg – du ma oppsoke.»

Jo det har ikke vart uprovd herfra. Jeg har gjort den runden noen ganger. La meg tenke etter…den runden har jeg faktisk gjort 19 ganger. 19 ganger? Skal ha for at’n prover da? Ja ja, sikkert mange som har gjort det flere ganger enn det ogsa.

Det vanskeligste salget – er a selge seg sjol.

Na blir det spennende a se hvordan lopet blir lagt opp i morra, jeg legger foringen litt i vare instruktorers hender na.

Sa holdt det nesten pa a komme et vers her – det fikk vi takk og lov stoppa i grevens tid.

Da gjenstar bare resten av dagen igjen, det gjor som regel det uansett nar pa dognet man sier det.

Vi gleder oss som alltid til en ny dag. Og det er ikke mange timene igjen til det star en ny dag og banker pa dora. Da er det best man er uthvilt og klar.

Det var godt a fa lirka ut noen tanker na.

Ha en fortsatt fin kveld.

2 kommentarer om “Det vanskeligste salget…

  1. Skjønner du synes dette er vanskelig, etter alle forsøka du ahr gjort!
    Men ein gong må du lykkast og sant vel? Og no har du endå meir lærdom og positiv ballast:))

    Lurer forresten på kor det har blitt av ÆØÅ hos deg

    Liker

  2. Har ikke gitt opp Trultemor :))))

    ÆØÅ ja, det lurer jeg på også. Jeg håper de er tilbake i neste innlegg. Jeg har ikke peiling på hva som skjedde?

    Liker

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..