Hjem » Uncategorized » Regnskapssjokk!

Regnskapssjokk!

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,354 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

imageSjokk!!!

Ja det var et lite sjokk a komme tilbake til regnskapet igjen. Det siste jeg tenkte pa da jeg la meg i gar var regnskap, konti, balanse og resultater. Og sann med det samme jeg sovnet sa tenkte jeg det at detta gar som en drom.

Men det oppsto et aldri sa lite jernteppe da oppgaven kom foran meg pa pulten. Den forste oppgaven var en endring i et budsjett, den var var det ikke noe problem a gjore. Det som skapte en aldri sa liten hjerteflimmer var nar jeg fikk en oppgave hvor det skulle settes opp konti og regnskap skulle fores.

image

Fant losningen da jeg kom hjem

Det var en smule frustrert KE som reiste hjem uten a finne losningen pa oppgaven. Sa det forste han gjorde nar han kom hjem var a fa pa pc’en og plante oya i den til han fant losningen🙂

Da er vi i gang igjen. Men det narmer seg ting jeg ikke har sa stor sans for, man kommer ikke utenom.

Ha en fin kveld.

 


2 Kommentarer

  1. mormor sier:

    Huff da. Utsatt for en liten blokkering.
    Håper det går seg til.
    Lykke til videre.
    Ha en fin kveld.🙂

  2. Knut Einar sier:

    Ja det går nok bra skal du se🙂

    Satt og løste slike oppgaver føre Jul, det går se nok til igjen.

    En fin kveld til deg også.

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

