Det var to av fem.

Det var to, to av fem, to av fem moduler vi skal ta i datakortet.

Ja det var ikke fritt for at jeg hadde litt sommerfugler i magen da jeg dro avsted i dag. Sjøl om man bruker pc’en mye så er det ikke dermed sagt at man vet hva alt inni den heter til enhver tid.

Jeg vier verken maskinvare eller programvare mye oppmerksomhet når jeg sitter her og taster.

image

Men etter å ha bestått modul 1 og modul 2 i dag så vil nok disse tingene få en større oppmersomhet når jeg sitter ved pc’en.

imageSom sagt så har vi tatt to av de fem modulene vi skal igjennom så det gjelder å holde tunga rett i munnen til vi er ferdige.

I morra er det på’n igjen med mer datakort. Nå er det Microsoft word 2007 som vi skal gå igjennom.

Det dukker stadig opp nye ting man lærer.

Nå har sannelig dagen gått. Det ble en tur over til Sverige idag. Måtte bestille nytt dusjkabinett. Vi får håpe det holder bedre enn det forrige.

Ha en fortsatt fin kveld.

En kommentar om “Det var to av fem.

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..