Hjem » Uncategorized » Sentrumsløp og stolpejakt.

Sentrumsløp og stolpejakt.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,354 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016
Det ble en skikkelig aktiv lørdag i dag. Først så debuterte jeg i sentrumsløpet, det hadde jeg nok aldri gjort om det ikke var for at vi fikk denne i Julegave fra jobben, FUS Puttara bhg. Og det var slettes ingen dum Julegave for jeg har hatt en veldig trivelig lørdag i Kongsvingers 5km lange løype.
Etterpå var det hjem en tur for å hente frua, så bar det på stolpejakt. Hva er stolpejakt? Ja hva er nå det? Det var noen som nevnte dette for meg, og da var det bare å finne igjen app’en på mobilen og så var vi i gang. Det står stolper rundt omkring, disse har en kode du skanner inn med app’en. Så er den stolpen tatt og vi rusler av sted til neste som du finner på kartet på app’en. Det er vel meninga at man skal gå fra stolpe til stolpe, men det går veldig fint å bruke Harley’en også, i hvert fall på de stolpene som står langs vei. Morsomt er det.
På kvelden her har det blitt bakt pizza og sett film. The Last Witchhunter som absolutt anbefales.
I morra er spådd regn på formiddagen, men så skulle det bli bra utpå dagen og ettermiddagen. Da blir det ut på nye eventyr.
Lag en fin lørdag😉

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

