Hjem » Uncategorized » På tur med Aretha Franklin.

På tur med Aretha Franklin.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

Så kom Påskeaften med sol og et helt fantasktisk vær.

Brorsan sendte ei melding og lurte på om jeg hadde en kaffe på verandaen, og det hadde jeg så klart. Jeg satt på sofaen og så på tv. Vi hadde akkurat spist frokost og slappet litt av og lot maten synke. Speilegg på brød og stekte poteter er en bra frokost og legger seg godt i magen.

Ny melding -jeg er på verandaen.

Steike! Jeg hiver meg opp, tar opp utgangsdøra og sier -jeg skal bare slenge på meg mer klær så kommer jeg. To kopper med kaffe og Goldwing Nytt under armen og vi går og setter på verandaen.

Brorsan var godt representert i repotasjen med blandt annet dette bilde vi tok under lunsjen.

 

I sola i dag var det ikke mindre enn 35’C i solveggen. Jeg hadde satt på meg godt med klær og satt egentlig litt å småsvetta. Men du og du så herlig. Goldwingen ble kjørt ut av garasjen og satt i solen. Da brorsan gikk hjem var jeg ikke sein med og mase litt på frua om vi ikke snart skulle kjøre oss en tur.

Frua var nesten klar.

Det ble en runde rundt Brandval, vestsida opp og gamle Brandvalvegen ned igjen, via Roverud. Vel tilbake i Kongsvinger måtte jeg oppom festningen for å ta et par bilder. Det var jo morsomt for der begynte det å fylle seg opp med svenske raggere. Bilder av dem ble det ikke. Men fruen og jeg sjøl fikk knipset et par bilder med Wingen, og festningen i bakgrunn.

20150404_15002420150404_15003820150404_150246

Med mobilen plugget til AUX inngangen på stereo’n og Aretha Franklin på Spotify ble dette en knakende fin tur i Påskesolen.

Holder det seg så fint i morra så blir det nok en svingom da også skal du se. Og skal man tro temperaturen, at det blir fint på dagen når det kaldt om natta, ja da blir det fint for her er det -4,2’C i skrivende stund.

Ha en god natt Thumbs up


1 kommentar

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

