Hjem » Uncategorized » First start…smoking hot :)

First start…smoking hot :)

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

Spenningen var til og ta å føle på da jeg i dag gikk ut kl0750 for å sette batteriet på lading.

Sykkelen har stått uten batteriet tilkoblet i vinter. Nå fikk batteriet noen timer med laderen.

Mens varmegradene steg og knea mine ble bare mer og mer som gele så nærmet tommelen min seg startknappen…

Nøkkelen i tenningslåsen, alle lys kommer på, jeg trykker på knappen….full tenning på alle 6 sylindre i bokser’n. For en vidunderlig lyd Smilefjes med åpen munn 

Lys, radio, musikkspiller alt virker.

Litt røykfullt ble det i garasjen, men snart skal du ut av røyken og ut på veien…all systems good to go…SMOKING Smilefjes som blunker 

 

I fjor var vi på vår første tur med V-Strom 8.mars. Jeg har litt både og følelse for når første tur i år blir, men vi lever i håpet.

Blodet bruser…


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

