Hjem » Uncategorized » Kaptein trer av og henger bort uniformen.

Kaptein trer av og henger bort uniformen.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

“Regiments krigsforhør nedsatt i Kaptein Solbergs kvarter…”

Ja nå er det hele 2 uker sida jeg sa disse replikkene foran 380 personer på premieren. Ingen dårlig debut det, 380 personer i publikum, når man aldri i hele sitt liv har stått på en scene, deltatt eller hatt en rolle i et skuespill.

4090150871_5513039aRettsaken rett etter forhøret

I alt så ble Festningsspillet – Majestetsforbrytelsen sett av over 2600 personer. (alder over 6 år). Det er jo helt uvirkelig at jeg har vært en del av denne fantastiske produksjonen.

Rollen fikk jeg 26.april med premiere 7.juni. Det var noe hektisk i huet mitt, men etter mange…mange…mange runder rundt på tomta hjemme så klarte jeg å “gå tekstene inn i huet”, dette hadde jeg da aldri gjort før, pugge replikker. Og jammen kom de ut igjen også, på rett sted til rett tid. Slettes ikke verst Smile

3806452473_5513055aIkke helt uten dramatikk4174241227_5513045a4006269399_5512679a

10402535_10203998552392475_8543498388099101320_n

“Som en hendelse i hverdagen…” jo det kan hende det at dissa tre som bor oppe på Flåklypa ikke tenker så mye på det de opplevde på racerbana i sin hjemmeproduserte racebil.

For meg så ble Festningsspillet noe mer enn bare en hendelse i hverdagen, det ble en stor opplevelse det for en Granli gutt på 40 år.

Man må få takke for at man fikk lov til og ta del i en slik utrolig flott “hendelse i hverdagen”.

Kaptein Solberg trer av og henger bort uniformen.

.

Takk til alle for den supre tiden, under øving og under uka spillet gikk.

Og ikke minst

Pointing up

Takk til publikum som kom og så på High five 

…jeg er sikker på at jeg hadde en motorsykkel et sted…tror den er svart…hmmm…starter den tro?


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

