Hjem » Uncategorized » Første mann ut…

Første mann ut…

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

Sol? Soooooool!!!
IMG_0097

Fort inn med frokosten.

Ja det er jo helt utrolig, endelig kom sola fram fra bak skyene. Veier som er bare og sol på himmelvelvingen, det utløser en ting og bare en ting… Våryr sier du? Nja jo det også, men egentlig er jeg litt våryr hele året jeg Winking smile 

Men for en som har en MC stående rolig hele vinteren så er det liksom det som yrer i kroppen når veien blir tørre og sola skinner.

IMG_0102IMG_0106IMG_0108

Årets første kjøretur i 2014 ble altså 8.mars. Og for en feeling Thumbs up det var. Nyladet batteri og et lett trykk startknappen så var’n i gang.

En runde rundt syklen for å se om lysene virke og at vesker som vann, olje og bremseveske var ok, så var det ut på veien.

Da vi kom tilbake igjen så hadde Silje lagd kake. Så dagen ble komplett. Først en årets første mc tur, så hjem til Brownie og kaffe på verandanen. Får ikke blitt stort bedre enn det.

IMG_0103IMG_0104

Brownies til lunsj og så var det middagen da…

IMG_0107

Og når middagen var inntatt litt seinere på eftan og sola var godt nede bak busker og berg. Da var det en som sovnet veldig godt, god og fornøyd med dagens hendelser.

Jeg får veldig sommerfølelser i kroppen etter en slik fin dag, men er nå klar over at vi bare er tidlig i mars.

Det store høydepunktet er 1.mai og Mjøsa tur. Så er det Hukusjøen etter det. Gleder seg veeeeldig Hot smile


2 Kommentarer

  1. […] Noen turer fra i år Brorsan og jeg over Ringebufjellet. Fruen og jeg på Diner45. Brorsan og jeg på McDonald i Arvika. Hukusjøen var en fin dag. En ensom rytter 1.mai. En tur bortom Eidsvoll. Årets første tur 2014.    […]

  2. […] fjor var vi på vår første tur med V-Strom 8.mars. Jeg har litt både og følelse for når første tur i år blir, men vi lever i […]

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

