Hjem » Uncategorized » Var vi nære bjørn idag?

Var vi nære bjørn idag?

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,373 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

DSC_0109

Etter et veldig langt opphold…faktisk nesten en hel mnd og mange tanker “nå skal vi gå” uten at det har blitt noe, så ble det en tur ut i dag.

image

Ruta ble noe annerledes enn hva vi bruker å gå, det ble en tur-retur tur.
image

Jeg har fått denne GPS’n av pappa for ei stund sida, og nå skulle jeg ut og prøve den. Har noen punkter her og der som jeg legger inn.

Men jeg ble litt avbrutt av noen spor i snøen i dag som jeg ble litt usikker på.

Store fotspor…DSC_0110

Det første som slo meg da jeg så disse fotavtrykkene var BJØRN! Jeg er ingen spesialist på spor. Men det ligner veldig på andre bilder av spor jeg har funnet på nettet.

Det jeg er helt sikker på er at sporene var helt ferske. Det var andre spor i skogen, rådyr og hare, som jeg så det hadde snødd litt i, disse sporene jeg møtte her…ingen snø i de.

Kan Bella og jeg ha vært…ubehagelig nære bjørn idag?

.

Da vi kom hjem sto AG i døra og ventet på oss. Det begynte og bli skumring ute…den blå timen…da tusser og troll kommer frem i skogen, godt og være tilbake i hus Smilefjes som blunker

20130127_160135

20130127_160155

Flott tur i snøvær og noe som kan være bjørnespor

Nå koser vi oss foran ovnen

Takk for i dag

 


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

