Hjem » Bella » Første snøskogstur des-12.

Første snøskogstur des-12.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,373 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

Årets første snø-skogs-tur skulle gå over den vanlige ruta over Raudberget, det ble ikke slik. Med mye snø på skogen og lenge sida sist jeg hadde vært ute og gått, og da var det heller ikke snø, så gikk jeg og Bella feil.

Vi gikk inn på et spor hvor hogstmaskin hadde kjørt, det ble jo helt feil og runden vi var ute på ble litt i blinde i noen kilometer.
image
Tross en tur på villspor fant vi nå igjen kjente spor og trasket de til vi kom oss hjem, kledd i skogens snø og kvist.

Noen bilder prøvde vi og ta også, med Sony Xperia GO. Først la jeg mobilen på en kvisten på ei buske, det ble slik…
DSC_0003

…fordi da jeg satte på selvutløseren og la fra meg mobilen og tok noen skritt tilbake, falt den ned i snøen, noe den gjorde 3 til 4 ganger på turen. Godt den tåler vann og snø.

Så noen bilder det ble noe av. DSC_0004

DSC_0005

DSC_0006

DSC_0008DSC_0010

DSC_0016

Det var en fin tur, veldig mye oppover og oppover føre det flater ut og går litt nedover igjen, men slik er terrenget her. Neste tur skal vi finne riktig retning og gå runden vi egentlig kjenner så godt.

Vi ses nok fra neste tur om ikke så lenge Hundefjes

 


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

