Hjem » Uncategorized » Hmmm…er vi allergiske nå!

Hmmm…er vi allergiske nå!

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

Klokka 12.00 idag var det endelig på tide og komme seg til legen, øre nese hals legen, en veldig trivelig kar.

Jeg var da litt spent også, lenge siden jeg var der, da fikk jeg vite at jeg hadde litt nedsatt hørsel på det ene øret, skulle jeg aldri fortalt frua veit du, skulle sagt at øret var defekt, hatt noe og skylde på, men jeg sier at jeg har “selektiv hørsel syndrom”. Fruen kjøper ikke den helt, men jeg sier at det har doktor’n sagt.

Turen idag var et resultat av at jeg var veldig tett i nøtta, mer enn normalt, i vår og sommer, det holdt i lenge, dette var noe nytt.

20121022_220035[1]

Aldri har da jeg tatt medisiner mot ting jeg ikke har tålt, tåler alt, spiser alt (nesten), drikker alt,  men idag ble det litt andre tanker rundt det og tåle og ikke tåle.

.

.

Testen ga full uttelling på gress og katt. Det var tegn til utslag mot bjørk og burot også.

Dette var kjedelig… Men så slår det meg, allergi mot gress, er jeg nå fristillt fra å klippe plen???

Smilefjes som rekker tunge ha en fin kveld, her er det leggetid.


2 Kommentarer

  1. skien sier:

    skavankene kommer gjerne med alder`n😉 en ting jeg vet hjelper mot allergi er at det er riktig inneklima+litt spray som du har fått.klart du må klippe plenen.gjør du ikke det,så forlanger kona snart en ung,kjekk gartner i bar overkropp..hehe

  2. Knut Einar sier:

    Der har du et poeng…jeg får nok klippe plen sjøl ja😉

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

