Hjem » Uncategorized » Helga, den tok jeg under pelspleddet.

Helga, den tok jeg under pelspleddet.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,358 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

20121012_185126[1]

Hit kom jeg etter at fredagen var over, ikke et skritt verken øst eller vest, rett på sofaen under et pelspledd.
Det kunne kjennes som om det var minusgrader i stua, sjøl om det viste seg og være stabilt rundt -22’C, så kunne jeg like gjerne sittet ute på verandaen i kortbukse, det kjentes ihvertfall slik. Lørdagen fulgte på med samme formen, dårlig, men i dag kjennes det ut som om jeg er på rette veien igjen, og det er jo bra, i morra skal vi ha full fart igjen.

Mens jeg har liggi her, kald…varm…kald…varm osv, så har jeg sett litt på YouTube og en kar som heter Mitch. Grunnen til at jeg fant han på nettet, YouTube, er at jeg søkte etter Suzuki Burgman 650, det er en scooter.

Ja ja ja ja… hysj sa jeg… det er ikke alle som absolutt må kjøre HD Smilefjes som rekker tunge

Jo, så da fant jeg igjen denne karen, Mitch, som var veldig opptatt av scooter og tydeligvis har veldig greie på disse maskinene.

Vi kan jo foreksempel se en langtur han gjorde med sykkelen  sin føre vi går videre.

Det ser nå ut til at han har det rett så bra mens han suser avgårde på motorveien. Vi kan jo ta en titt på hvor mye han fikk med seg på Burgman, det er mye plass på en slik scooter.

Imponerende hvor mye han får pakket med på en scooter, det er jo nok til at jeg og frua kan reise på en weekend tur…på scooter.

Hvordan ser 2013 modellen ut?

Ja den var vel ikke dum…Smilefjes som blunker

Nå kjenner jeg at Paracet og Brufen Retard har tatt virkning, godt ja, godt og slippe nakke og hue vondt.

image

Det ser dårlig ut for de som ennå kjører på sommerhjul.

Fristen for og sette på vinterhjul er vel i oktober-november skifte, men har du piggfrie dekk så er det ingen grunn til vente i det lengste, det blir det bare stress og sure miner av, våkne til snø på bakken og sommerhjul på bilen, gjerne litt sent ute til barnehage og jobb. Da vil vi ikke være dårlig skodd.

Ha en fortsatt fin søndag i vinterland…snart vinterland.


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

