Hjem » Uncategorized » Varm bil for enhver pris?

Varm bil for enhver pris?

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,358 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

cold-car-300x199

Da jeg vrei om nøkkelen idag var det ikke sånn skikkelig kaldt, det var sånn passe kaldt, sånn rundt 0,4 kalde.

Min største medfølelse til han i bilen der, han fryser nok ikke bare på finga, men langt inn i neste liv, for den som lever med den trua på at vi lever mer enn en gang, har jeg levd før så er det ikke mye jeg husker fra da.

20121007_135848[1]

Men det var nå det jeg lurte på da, om bilen min, som nå har gått 9000km, om den har noen ekstra varmer innebygd?

På 2013 modellene skal det visstnok være elektrisk hjelpevarmer, om det er det på 2012 er jeg ikke sikker på, hadde vært surt om det ikke var det, kjøpt en modell for tidlig. Men når det er sagt så synes jeg at bilen ble overraskende fort varm i dag tidlig. Med 0,4 kalde så blåste det varmt lenge føre det var noe utslag på temperaturmåleren på motoren, bra det.

Vi får tro kulda lar vente på seg ei stund til, skulle den komme så håper jeg alle har en varm bil…
image

…og at alle systemer virker, for dette er vel litt i overkant – vedfyring i bilen!

Ha en fin kveld


3 Kommentarer

  1. Mormor sier:

    Varm bil er bra og varme under stumpen er også bra, men vedfyring i bil???
    Farlig tror jeg🙂
    Ha en varm dag🙂

  2. Knut Einar sier:

    Vedfyring i bilen vil nok ikke bli aktuelt, men jeg fikk høre idag at jeg har ekstra elektrisk oppvarming i bilen min. Det er godt og ha når man kjører diesel.

  3. […] ← Varm bil for enhver pris? 10. oktober 2012 · 18:43 ↓ Jump to […]

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

