Hjem » Uncategorized » Hva tror du…?

Hva tror du…?

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,380 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

Hva tror du…?

20121001_175428

Sommeren er på hell og det kan se ut som om plen nå har stoppet med å voksen mer, det er det som skjer når det begynner og bli kaldt og vi har hatt et par frostnetter.

Og, for de da som ikke er stormforelsket i plenklipping, så er det en gledens tid, plen stopper og vokse. Det er bare det at når plen stopper å vokse og mange gleder seg over det, så er det ofte slik at, disse menneskene som ikke liker plenklipping, ikke er så glad i snømåking heller…

Men hva tror du…er det på tide å klippe plen, føre gressklipperne gror helt bort Smilefjes som rekker tunge

Bonsai 20121003_071702

Ha en fin dag

 


4 Kommentarer

  1. skien sier:

    Glad jeg slipper begge deler for det tar andre seg av,så jeg slipper både plenklipp og snømåking🙂
    jeg la merke til at du har hatt 22 tusen besøkende og lurer på en ting.
    Blir det lagt igjen minimalt med kommentarer?Har liksom ikke inntrykket av at det er 10 talls kommentarer hver dag🙂

  2. Knut Einar sier:

    Det er ikke mange som legger igjen kommentarer, men det er moro og se at det er såpass mange som besøker sida.

    Gikk innom statestikken min og ser at jeg har mellom 1100 til 1400 besøkende hver mnd…i følge tallene.

  3. skien sier:

    koselig med besøk i bloggen som du sier,men det er litt koselig om det også blir lagt igjen kommentarer,så de ikke bare sitter å leser bloggen som en avis og takk for i dag liksom.forfatteren må ha litt inspirasjon til å fortsette den gode jobben eller så blir det kjedelige greier🙂

  4. Knut Einar sier:

    Klart det er koselig med en kommentar, men jeg legger ikke så mye i det. Skrive vil jeg gjøre uansett🙂

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

