Hjem » Uncategorized » Bedre for tidlig enn for sein.

Bedre for tidlig enn for sein.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

DSC_0141

Noen dager går inn hverandre, andre dager er bare enkelte dager som kommer etter hverandre, noen dager har innhold som må settes på vent og tas opp igjen neste dag, og det er slike dager jeg føler våkner  av. Det får man i gang blodpumpa litt, litt press og litt stress er da bare bra. Smerte er bra, da kjenner du at du lever har jeg hørt blitt uttalt, nå er jeg ikke noen tilhenger av smerte, jeg har også hørt at love hurts, tror heller ikke at noen vil forbinde kjærlighet med smerte, ja bortsett fra de som have a broken heart da.

Kjære vene nå spora jeg helt av her…

På bildet er tingenes tilstand mørke, ikke før jeg fikk lagt inn bildet her så pøsa det ned, samme det bare ikke det blir torden og strømmen går, strømmen går, det er kritisk, ingen strøm ingen tv, pc, varme fra varmepumpa, livet slik vi kjenner det vil opphøre.

Nei da… joda…

Jo det var det ja, jeg skulle på et møte i dag, jeg var ihvertfall helt sikker på at det var idag, det var ikke idag. Det er i morra, er det mulig sier nå jeg da. Ja da det er mulig. Når man har gått fra ei uke der det skjer veldig mye så er det vanskelig og skru ned farten igjen, ned til normal fart, slik fart som det er for mye av, egentlig. Så jeg møter opp og finner ut at jeg er en dag for tidlig ute, ikke så ille det da, forrige gangen jeg skulle på møte kom jeg 4 dager for tidlig. Vel vel slik kan det gå når det itte gikk som det skulle, men bedre for tidlig enn for sein.

Ha en god kveld Ædda-bædda

 


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

