Hjem » Uncategorized » Døgnet skulle hatt 8 timer mer.

Døgnet skulle hatt 8 timer mer.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,373 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

Kan ikke si annet enn at dagene, akkurat som kilometerene på bilen, som har gått 6500 nå, flyr av gårde i en forrykende fart. Ukene blir korte og snart er det Jul…jo det er ikke lenge til det nå, ihvertfall ikke så lenge som jeg vil at det skal være.

Dagene på Euroskolen er også snart over. Idag har vi skrivd det som er et markedsbrev. Jeg har ingen kopi av det her. jeg har jo selvfølgelig det, men det er i et annet format, det ble helt annerledes på maskin min her hjemme enn det det ble på maskinene vi bruker på kurset. Så for ikke å måtte gjøre om alt når jeg kommer tilbake i morra så blir det ikke noe bilde av det markedsbrevet her, nå.

Et annet bildet jeg tok med mobilen kan vi se litt på. Det er et såkalt 3D bilde, tror jeg.
DSC_0056

Når du tar slike bilder må du snu deg rundt i takt med anvisningen på kamerat. Det ble kanskje ikke noe godt eksempel her, men jeg vil tro det kan bli ganske interessant og prøve denne funksjonen i skogen. Vi får se.

DSC_0055

Man gjorde nå et tappert forsøk på og fyre opp i ovnen her en kveld. Det ser verre ut enn det det er på bilde. En masse papir og litt plast lå i ovnen da jeg fyrte opp.

Det ble jo bare tull, alt papiret fylte jo opp hele ovnen med aske så det var bare å måke aske dagen etter det. Og da jeg hadde fylt opp metallbøtta med aske så fikk jeg jo se det at jeg hadde helt glemt at jeg hadde et stor hull i sida på den. Jeg var litt uheldig med kantklipperen til brorsan i sommer, sveipe borti bøtta med trekant kniven, og vips så var det et langt rift i den bøtta.

DSC_0057

Spiser vi noe godt om dagen da?

Jovisst gjør vi det. Skal ikke klage på maten. Ekstra moro er det når noen har hatt bursdag og tar med seg rester til sine kurskolleger. Her spiser vi roastbiff, potetsalat og waldorfsalat.

Kylllingsalat og rundstykker har også stått på menyen. Nei vi lider ingen nød i matveien. Så takk til de som bringer noe ekstra til lunsjbordet.

Man lider da heller ingen nød hjemme Tommelen oppDSC_0031

Som sagt så går dagene noe helt forferdelig fort og det blir ikke til at man er her inne og deler noen ord med seg hver dag. Men huset står, bilen går og Bella har i dag fått vaksine og er friskmeldt så ho kan være med og leke igjen.

DSC_0033

Det synes godt på bildet at ho har en skikkelig hevelse på høyre side av ansiktet.

Denne hevelsen er nå borte.

.

.

.

Da får jeg ønske alle en fortsatt god kveld og god natt til de som finner senga si nå. Og om vi ikke høres igjen så har har jeg gått i koma på grunn av malingslukt. Soverommet får nemlig ny farge.


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

