Hjem » Uncategorized » Når mandag blir fredag…?

Når mandag blir fredag…?

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

Skuffet smilefjes…lettere distre

Har du noen gang følelsen av overload i toppen Skuffet smilefjes Det er noen ganger det kan kjennes slik ut, spesielt da man ikke klarer og se hva som står på meldinger man får på mobilen. Som idag dag da jeg fikk en sms om at det var styremøte kl16.
Joda, jeg ringte hjem og sa i fra til fruen at vi måtte gjøre om litt på handleturen vår i efta på grunn av styremøte. Fruen forter seg og gjør seg klar, og vi kommer fram til KAT der møtet skal være.

Ingen der, bare jeg.

Så spør fruen om hva som står på sms’en. Styremøte fredag kl16. Går det? 
Jeg reflektere ikke noe mer over det, men ser at fruen ser på meg med litt oppgitte, men litt lattermilde øyne. Fredag kl16 sier hun og smiler. Da går det opp for meg…

Jaja sånn kan det gå. Vi får tru det blir likar i morra Smilefjes som rekker tunge 

Under her er det en tekst jeg synes passer fint, for alle som kommer på besøk til oss hundeeiere. Ha en fortsatt fin kveld, mandags kveld…ikke fredag.

Matskåler på gulvet, viser at jeg gir mine hunder mat regelmessig. Fylte søppelbøtter viser at jeg plukker opp etter dem utendørs. Skitne gulv viser at mine hunder trenes regelmessig. Skittentøy viser at vi trener uansett vær og vind. Et soverom med hundehår viser at vi deler døgnets alle timer. Så neste gang du kommer uanmeldt til mitt hus, tenk deg om før du dømmer! Kommer du for å hilse på meg, kom gjerne inn. Kommer du for å dømme mitt hus, så ring så avtaler vi å møtes ute;)


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

