Hjem » Uncategorized » KIZZ’o VIN’o

KIZZ’o VIN’o

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,380 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

DSC_0049

“Litt svett…”

Det ble en veldig koselig tur til Sverige idag. Hele familien på tur, senter, mat, nye sko og en tur på Systembolaget Tommelen opp

“Litt svett…” ???

Ja jeg var litt smått nervøs da vi skulle ha mat på Elviers og spise i bilen…grøss. Det var første gangen vi spiste hamburger, pomesfritt og mos i bilen. Har ikke tørt å se i baksetet etter at vi kom hjem Smilefjes som rekker tunge 

Men det har sikkert gått bra. Det er alltid verst med den første flekken, bulken og ripa når noe er helt nytt. Vi får holde oss fri fra slikt så lenge vi klarer. Maten på bilde kalles vel Hamburger spesial.

Etter at jeg kjøpte feil film for ei tid tilbake så har jeg nå fått tak i den jeg egentlig skulle ha.
Den jeg kjøpte feil var American Battleship

Trailer ser ikke så ille ut, men da du begynner å se filmen så faller trailer helt igjennom…ikke bra!

Idag fikk jeg tak i den rette filmen

Dette er den rette filmen, Battleship.

Men nok om film. Inne på Systembolaget fant fruen en flaske jeg bare måtte ha. Etter og ha fulgt med på tv serien Gene Simmons – Family Jewels så måtte jeg bare ha denne flaska.

KIZZ vin

DSC_1784

Gene Simmons – Family Jewels

Nå går veien fra pc til sofa der frue og datter sitter og ser på Enough. Har drøyd litt med og sette meg foran tv’n da den filmen ikke er en av mine favoritter, men nå er den snart slutt. Etterpå blir det Battleship.

Ha en fin kveld Smilefjes med åpen munn


2 Kommentarer

  1. Mormor sier:

    Ha en flott kveld🙂

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

