Hjem » Uncategorized » 5år siden siste.

5år siden siste.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

20120306_205750[1]

Ny maskin i hus idag. Den andre døde som sagt i går.

Jeg trodde den maskinen var bare tre år gammel, men det viser seg at jeg hadde hatt den i 5år. Kjære vene som tida flyger.

Etter 5år med Packard Bell så får jeg nå prøve Toshiba Satellite, forhåpentligvis da i 5 år. Det koster penger detta her.

Men nå er det kvelden og kroken på døra. I morra kommer dag 2 av eksamen.

Ha en fortsatt fin kveld.


2 Kommentarer

  1. Tante Farmor sier:

    Guttungen her har TOSHIBA. De er kjent for å tåle en støyt…😉

    Gratulerer med ny maskin og lykke til med eksamen i morgen!

  2. Knut Einar sier:

    Takk takk. Jeg håper denne varer like lenge som den andre. Flott maskin.

    I morra er det dag to. Det gikk fort i dag, så fort at jeg lurer på om jeg har gjort «mye» galt med oppgaven. Men det får jeg ikke svar på føre om et par uker. Jeg har bare igjen å føre lønn for februar i morra og avslutte perioden, så er eksamen ferdig…grøss og gru.

    Ha en fin kveld.

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

