Hjem » Uncategorized » Lukten av noe godt.

Lukten av noe godt.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

Det første jeg kjente da jeg kom ut av bilen hjemme idag var ei velkjent lukt. Lukta av hjemmebakt, bladkrans, sjokoladekake og hjemmelagde marengs. Og når sola da i tillegg står høyt på en skyfri himmel, ja da blir man i godt humør.

           20120221_155851               20120221_155825

Og er jeg riktig heldig så får jeg med meg en pose med marengs til kurset i morra. Det gjelder å smi mens gjernet er varmt…ehhh jeg mener ovnen🙂

Ha en flott ettermiddag og god middag.


4 Kommentarer

  1. Tante Farmor sier:

    Skulle ønske du var med på mitt kurs…😛

  2. Knut Einar sier:

    Det var hyggelig å høre Tante Farmor.

    Har dere ikke kosestunder i lunsjen dere da? Vi har så mye kosestunder så det neste budsjettet jeg må sette opp er et nytt klesbudsjett 😛

  3. Tante Farmor sier:

    Nei, vi har ikke kosestunder…😦 Det er et kveldskurs fra 17-21.00 på kvelden.
    Og de som er der går stort sett ut og røyker i de 5 min vi får mellom hver undervisningstime.

    Kanskje jeg skulle troppe opp med boller? 😉 De hadde vel fått sjokk! 😛

    Vi skal forresten begynne med økonomi etter vinterferien….gleder meg!

  4. Knut Einar sier:

    Sleng med deg noen boller så skal du se det blir liv i leiren😉

    Vi er godt i gang med Mamut nå. Det er kjempemoro, det er bare å glede seg.

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

