Hjem » Uncategorized » NIGHT SETBACK–morsomt.

NIGHT SETBACK–morsomt.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

 

image

NIGHT SETBACK

Hva er hensikten med den funksjonen? Night setback?

17’C var det i stua da jeg sto opp! Spare strøm ved å trykke på night setback?

Det skulle heller ha stått “trykke inn og frys når du står opp knappen” på den.

Spare strøm om natta ved å senke temperaturen? Veit ikke det, for nå er det nesten så varmepumpa skyver huset av grunnmuren for å få opp igjen varmen i stua. Jeg vet hva jeg skal skrive på den knappen – IKKE RØR!

Ha en fin søndag Smilefjes med åpen munn


6 Kommentarer

  1. Tante Farmor sier:

    He,he..sikkert lurt!
    Vi har 2 varmepumper på jobb. På ekstra kalde dagar klarer de så vidt å gi oss 15-18 grader…brrr….
    så da setter vi på ekstra i taket….( og da triller strøm-kronene veldig fort )
    Kanskje vi skulle hatt en varmepumpe til…😉

    Ha en flott søndag!

  2. Knut Einar sier:

    Bror min har ei pumpa som holder huset varmt. Mitsubishi er det , men jeg husker ikke betegnelsen på den.

  3. Tante Farmor sier:

    Det er vel heller lokalet som er for stort ( ca. 600 kv.m )
    Varmepumpene er på 2 x 6 kw., men når det er skikkelig kaldt, så får de problemer…
    ellers så fungerer de greit. ( Panasonic)
    Men heldigvis så er det ikke så ofte det er så kaldt på disse kanter av landet..😉

  4. Knut Einar sier:

    Åja såpass ja. Da er det vel greit å sette inn flere pumper. Trodde vi snakke om en forretning eller et kontor areal her jeg.

    Nei du må nok ut og kjøpe flere pumper hvis det blir kaldt.🙂

  5. mormor sier:

    Ovn med ved i og strøm på om natten.
    Ikke varmepumpe🙂 her.
    Går fint for oss🙂

  6. Knut Einar sier:

    Fyrer med ved om dagen her også.🙂

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

