Hjem » Uncategorized » Word is the word.

Word is the word.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

Vi jobber med…tja det har vært noen timer nå med datakort modul nr3. Som du ser så har skjermbildene vært så mangt den siste halvtimen (måtte finne på noe annet til slutt). Men nå skal jeg legge vekk alt som har og gjøre med datatester osv.

Jeg sitter og blunker og blunker med øya, re-startet maskin prøvde jeg også, men OVERLOAD blir ikke borte. Så jeg lurer litt på om det er i hue mitt det lyser overload? Neida. Det “ærnte” så ille. Men nå har jeg klikka og lest og forberedt meg så mye som jeg kan til i morra.

Det som er litt finurlig med dissa testene er at man må trykke på de rette stedene på prøveskjermen. Sjøl om du veit om andre måter å gjøre det på, lettere snarveier, så må du trykke på det punktet som er angit som riktig på skjermen. Så nå har jeg sittet og trykka på “de rette stedene” da, så får vi se i morra da om det stemmer. 

Det spørs om jeg klarer å leve opp til prøvene på de to første modulene.
Modul 1 100%
Modul 2  94%
Modul 3 ???%
Forvirret smilefjes

image

image

image

image

 

Ha en fortsatt fin tirsdag kveld.

 


4 Kommentarer

  1. mormor sier:

    Slike greier får meg nesten til å skrike. Snarveier finnes, men nei da.
    Nå er det vel en del av datakortet eller noe og da skal det vel ikke tas snarveier, tenker jeg🙂
    Ha en fin kveld🙂

  2. Knut Einar sier:

    Det kan til tider være litt frustrerende ja.

    Det var et spørsmål i dag hvor «testen» lurte på hvordan man skal markere hele teksten i et dokument. Jeg bruker å trykke ctrl+A. Men det var ikke svaret, man skulle jo selvfølgelig bruke menyen til det.

    Men samme kan det være. Jeg fikk 33 av 36 riktig (92%) så jeg får være fornøyd med det.

    Sov godt.

  3. mormor sier:

    Det var bra🙂
    Da er det bare resten igjen🙂

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

