Hjem » MC » MC tur til sverige.

MC tur til sverige.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,359 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

En super tur til Sverige idag. 2011-09-24 09.32.03

Men dagen startet med en super frokost som fruen laget til meg på morran.

Poteter fra middagen i går, ei skive brød og to speilegg. Da skulle man være klar for mc tur.

Jeg var litt redd for at det kanskje skulle bli litt kaldt i dag. Da jeg dro hjemmefra var det bare 5.5’C ute.

2011-09-24 10.23.20

5.5’C i på måleren i bilen var jeg litt usikker på om dette ville bli en kald opplevelse.

2011-09-24 11.53.52

Men frykten for å bli kald skulle vise seg å være ubegrunnet. Jeg satte inn innerforet på dressen min i dag så det gikk så svetten rant det.

Her står hele troppen parkert i Charlottenberg. Skulle vi ta en enkel mos eller skulle vi gå på pizzerian og få oss noe fra menyen der? …det ble kebabtallerken på meg Tommelen opp

2011-09-24 12.07.35

Slik skal det se ut når gutta er på tur.

Detta er himla godt Tommelen opp

.

.

.

Takk for turen til alle som var med. Vi var 7 personer og 4 sykler idag.

God lørdag.


2 Kommentarer

  1. mormor sier:

    Virker som om turen var vellykket.
    Ha en fin kursdag🙂

  2. Knut Einar sier:

    Turen var helt topp den. Synd det er slutten på sesongen. Gleder meg til neste år, håper på å få kjøpt egen sykkel da.

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

