Hjem » MC » MC lørdag :)

MC lørdag :)

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,354 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

image

I dag har jeg hatt en knakende fin lørdag.

Det ble ca 5 timer MC tur idag sammen med Terje, Knut og Stian.

Hvor mange mil vi kjørte i dag er jeg ikke sikker på, speedometer wiren hoppet av på sykkel da vi kom til Sverige, da sluttet telleren og telle. Men at vi har hatt mange mil i dag er det ingen tvil om. Men jeg tror nok vi ikke er så fryktelig langt unna 15 mil. Vi har stoppet å spist og hatt en super tur.

I går kveld lurte jeg på om jeg skulle sette i innerforet i dressen min, jeg er glad jeg ikke gjordet det. En skulle ikke tro det var så svett å kjøre sykkel, men det er det. Spesielt i dag var det svett. Men vi skal ikke klage for været har vært helt perfekt.

Og så mange sykler som det var på veien idag. Venstre armen har vært like mye i været som den har ligget i ro på låret. Har du lagt merke til det? Det at alle MC’er på veien hilser på hverandre. Legg merke til det neste gang du ligger bak en sykkel og den kommer en i motgående felt, alle hilser.

Bilder ble helt i glemmeboka idag.

image

Bilder ble helt glemt. Men slike sykler som på bilder her kjørte vi.

Veldig gode tur sykler Tommelen opp

.

.

Nå skal det smake godt med en kald øl til en pose med potetgull. Tror ikke jeg holder ut lenge  i kveld, men det er vel greit å duppe litt sofaen også.

 

Se der. I ettertid at jeg skrev dette så har det kommet inn et par bilder som Kari Mette tok av oss føre dro i dag. Takk for bildene KM🙂

 

Takk for i dag.

 

 

 

 

 

 


8 Kommentarer

  1. kari mette sier:

    Tusen Takk Knut Einar for at du blir med Terje;) Setter STOR pris på det😉 Og takk for lånet av fruen i dag,vi hadde DET KJEMPE KOSELIG❤

  2. Knut Einar sier:

    Bare moro det Kari Mette🙂

    Vi hadde en skikkelig fin tur så det er godt å høre at dere også hadde en fin dag.

  3. Trultemor sier:

    Koselig med mc-tur i fint ver:) Mannen min og 3 kompisar har dratt avgårde til Italia på mc tur, ikkje kjørt heile veien då, har teke både båt (Kiel) og tog (Hamburg) Så no har dei ei veke til å kjøre rundt der og kose seg…i varmen og oppover «alpene» (der kan det bli kaldt, iallefall på natta)
    Han har kjøpt kamera som kan stå på hjelmen eller sykkelen, så eg håpar å få sjå nåken gode filmsnuttar når dei kjem heim:)
    Ha ein riktig fin søndag!

  4. Knut Einar sier:

    MC tur til Italia ja.
    Hmmm det hørtes ut som en fin tur ja. Håper du deler bilder og videoklipp på nettet når han er tilbake🙂

  5. mormor sier:

    Gøy å lese om turer.
    Ikke så gøy å ikke være med.
    Fin tur🙂

  6. Knut Einar sier:

    Håper det blir flere slike turer, da skal jeg se om jeg ikke får tatt flere bilder også. Må høre med de andre gutta om de vil være med på bilder først.

  7. mormor sier:

    Ja det er viktig. Ikke alle som liker å ha kontrafeiet sitt svevende i cyberspace.

    Ha en flott dag🙂

  8. Knut Einar sier:

    Ja en må spørre først. Det er ikke alle som vil ha navn og bilde på nett.

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

