Hjem » Uncategorized » Åndelig føde metter dårlig.

Åndelig føde metter dårlig.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,359 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

Jeg hadde sett frem til en lang søndags morgen med kaffe og frokost. Men så må jeg en tur i kirka, det er jeg ikke så veldig glad for. Men det er konfirmant i hus neste år så da er det nok ingen vei utenom.

Det sies at det er bra med litt åndelig føde, men føde som ikke metter har jeg ingen tro på.

Så har det kommet nok en mail fra den vidunderlige verden av svindel.

Bråttom: Utbetalning av extra løn.

Joda, litt ekstra lønn hadde ikke vært meg i mot, men nå har ikke jeg mottat lønn på ei stund, så hvem er det som vil utbetale meg ekstra lønn??? Takk, men nei takk.

image

God søndag


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

