Hjem » Bella » Hvorfor må du lukte på alle tuer og busker? -Jeg leser statuser, dette er min Facebook.

Hvorfor må du lukte på alle tuer og busker? -Jeg leser statuser, dette er min Facebook.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

2011-09-01 14.46.13

Her var vi en tur på dyreklinikken. Det var sprøyte tid for Bella, ett års sprøyta.

Samtidig tok dyrelegen en titt på tenner, ører og rundt om kring på kroppen. Alt så ut til å være bra.

Vi gikk også en tur på vekta. Jeg synes kanskje Bella er litt slank, men ho hadde gått opp bra siden sist. Da ho var 10mnd veide ho 46,5kg og nå veide ho 50,1kg.

2011-09-02 12.45.352011-09-02 13.05.36

Vi har fått langline, eller treningsline. Så nå går vi, vi kan kalle det, uten bånd. Både Bella og vi syntes det var godt og slippe fleksibåndet. Nå er vi mye friere når vi er ute og går. Bella går fritt “uten” bånd og jeg har alikevel muligheten til å stoppe ho eller dra ho inn om det skulle være nødvendig. Jeg prøver å følge med rundt meg så jeg får ho inntil meg når vi møter folk og andre hunder. Det kan bli veldig mye hund og kanskje litt skremmende for folk som ikke er vant til store hunder om Bella kommer i full fart og vil hilse på. Ho skal  jo hilse på alle ho møter, og leke.

2011-09-03 12.18.00

Jeg prøvde å spørre Bella hvorfor ho måtte stoppe og lukte på alle de tuer og busker som vi møter langs stien i skogen, det er nesten som å gå med en hannhund. Jeg fikk i svar -jeg leser statuser, dette er min Facebook. Oki tenkte jeg og spurte ikke mer om det.

Grand Canyon…

2011-09-03 11.46.31

– Ha en fin lørdag –

 


2 Kommentarer

  1. mormor sier:

    Fjesbok for hunder, klart det. Må jo vite hvem og når og hva hun også🙂

    Ha en god tur.🙂

  2. Knut Einar sier:

    Ja det er facebook for hunder det, å lukte rundt på alle busker og tuer.
    🙂

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

