Hjem » Uncategorized » Skuffet, veldig skuffet!

Skuffet, veldig skuffet!

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

Ja det er jeg, veldig skuffet, ikke sint, bare veldig veldig skuffet…

Da jeg hørte en ny innspilling av Nightmare on Elm Street skulle komme så gledet jeg meg veldig til den skulle komme ut på dvd/bluray. Jeg så på klipp, jeg leste om den, alt lå til rette for at det skulle bli en topp film…trodde jeg.

Så leste jeg litt her og der om folk som hadde sett filmen, folk som også har sett de andre, orginalene. Jo mer jeg leste jo mer svalnet iveren etter å se filmen så fort den kom ut. Trangen etter å kjøpe den og se den ble liksom litt borte, kanskje nesten helt borte.

Nå har jeg sett filmen. Jeg hadde glemt hele 2010 innspillingen helt til jeg så at den gikk på tv. En liten runde på epg på tuneren gjorde at jeg tilfeldigvis så at den gikk på en film kanal. Og der har den ligget på harddisken i mange mange dager…uker.

2010 versonen var rett og slett dårlig på alle måter. Latteren, den syke personligheten som Freddy har i de orginale filmene er borte. Den “nye” Freddy er simpelthen bare en, skal vi kalle det, vanlig gærning.

Jeg hadde trodd at ansiktet til den “nye” Freddy ville vært bedre enn den Robert Englund hadde i de første filmene, skuffet igjen! Maska ser ut som om den er en Halloween maske du kan få kjøpt på lekebutikken, den er så stiv at skuespilleren ikke kan smile engang, eller vise noen form for ansiktsuttrykk…dette er for dårlig i 2010…fy skamme seg!

Nightmare on Elm Street er…dessverre…tvers igjennom dårlig på alle måter Gråtefjes

Da må dere ha en god natt…don’t fall asleep, Freddy might come for you…

 


1 kommentar

  1. […] bortsett fra den siste, den har ingenting med Elm street og gjøre. Jeg tror det står noe om det her. Men jeg skal kjøpe […]

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

