Hjem » Uncategorized » Montere dusjkabinett…ferdig!

Montere dusjkabinett…ferdig!

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

Holy makaroni…holy smokes…kan du noen flere fraser så er det bare og komme med dem. Endelig ferdig med dusjkabinettet!

Det ble noen flere hindringer enn jeg hadde forventet, men nå står det på plass.

imageDet verste var vel egentlig en ekstra kosnad på 298kr som jeg syntes var fryktelig unødvendig, måtte ha et nytt gitter over sluket i gulvet.

Det plastikk gitteret her kostet 298kr!

Smilefjes som rekker tunge

Well well det var ikke noe å gjøre med det, jeg måtte ha et nytt gitter jeg, da var det bare å betale det mannen forlangte.

Første utfordring, eller aha opplevelse var at jeg trodde koblingene på slange ikke skulle passe. Men det gikk. Jeg fikk brukt slangene som var fra det gamle kabinettet over på det nye…pjuhhh.

IMAG0656

Slik så det gamle kabinettet ut, slettes ikke bra. Har ikke hatt det så mange år, og det var forholdsvis dyrt da vi kjøpte det. Jeg tror vi ga 10.000kr.

IMAG0657

Slik ble det da med det nye dusjkabinettet. Billig kabinett, skal se det holder lenger.

Enkelt og greit dusjkabinett, men jeg merker veldig godt at vi har kjøpt et som er mindre enn det vi hadde. Det gamle var 90cm, det nye er 80cm…som sagt det merkes godt. Men det er godt å stå på et gulv som er helt.

IMAG0658

Lønn for strevet fikk jeg til slutt også, ikke bare en dusje i helt kabinett, men pizza og øl ble det også.

Demontering, montering, vaske gulv og all ryddinga til slutt…da var det godt og sette seg ned til pizza og øl.

Noen jobber for penger, jeg jobber for pizza og øl😉

Det har vært en strevsom dag, men nå er vi i mål med det som skulle gjøres. Nå venter jeg bare på at tv-benken skal tørke så jeg får ordnet opp i stua igjen. Tv’n står ikke der den skal, høytalerne står ikke like langt fra tv’n på sidene, senterhøytaleren står på høykant…nei nei nei den tv benken må se etter og tørke snart.

Ha en fortsatt god kveld


2 Kommentarer

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

