Hjem » Uncategorized » Mjølkaspann over tunet er like stabilt som værmeldinga.

Mjølkaspann over tunet er like stabilt som værmeldinga.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,354 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

image

Ja da ser det ut til at vi har fått den regnværsuka da, som var spådd. Eller var det spådd regn hele uka? Jeg har ikke sett etter på værmeldingen sjøl, har bare hørt at andre har sagt at det skal bli dårlig…

?

…jeg skal ta en titt sjøl og se om det har blitt noe annerledes i den finurlige verden til meteorologene.

image

 

Nja, joa det ser ikke så ille ut akkurat nå, men som jeg sa så er meteorologenes verden like stabil som mjølk i et spann over tunet…slettes ingen garanti for at mjølka kommer frem eller at været blir som dem spår.

Uværssky

image

 

Med en albue som fortsatt er dobblet så stor som normalt så tenker jeg vi utnytter været og gjør som Simpsons. Vi lager oss en bolle med popcorn og ser om jeg ikke finner en gammel film jeg kan sette på.

PS! Frokost først.

Ha en fin dag🙂

 


2 Kommentarer

  1. mirapisani sier:

    Er det her du gjør av deg når du ikke er å se der solen aldri går ned.😆 Det var godt å finne deg igjen. Og det er synd at fler og fler må se seg nødt til å stenge bloggene sine. I dag så jeg at det var flukt tendenser i tillegg for noen.
    Men men, man gjør det man gjør for å unngå tullete komplikasjoner.

    Du har i den senere tid vært en stor inspirasjonskilde i skriften for meg, og jeg er glad du la igjen dette sporet slik at jeg finner deg.
    Ha en flott dag.😉

  2. Knut Einar sier:

    Hei Mira.

    Dette er liksom det som jeg ser på som min «ordentlige» blogg, hvis jeg kan kalle det det. Det er mye mindre tull og ball her, altså ikke så mye spam mail. Pluss at jeg syns wordpress her er ei kjempefin side å jobbe med.

    Det var moro å høre at jeg har vært til inspirasjon🙂

    Moro at du vil følge bloggen min. Ha en toppers dag du også.

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

