Hjem » Uncategorized » Spent på hva som kan være feil.

Spent på hva som kan være feil.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,373 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

image

Etter en forbasket dårlig natt på grunn av vondt i albuen så lurer jeg på om det kan ha skjedd noe inni der.

Har vært våken hundre og snørr og førti ganger i natt. Har prøvd å lagt meg slik at albuen ikke skal komme i kontakt med noe, men det har seg slik at jeg ligger ikke helt stille om natta, og da har albuen vekt meg. Og slik har vi holdt på i hele natt…

Da jeg skulle se etter et bildet jeg kunne bruke her så fant jeg mange bilder. Det har visst dukke opp noe nytt nå, noe som jeg ikke har fått med meg. Jeg visste at det var noe som het tennisalbue, men nå har dem jammen slengt på golfalbue også. Golfalbue??? Ja så der ser vi det igjen, idretten tar både liv og helse fra folk.

Begynte å skrive denne bloggen i dag tidlig, men har klokka blitt 1620 ser jeg. Har vært en tur i Sverige med pappa og vært med og lagt resten av halvdelen på taket hos bror. Albuen er nå dobbelt så stor på ventre arm enn det den er på høyre arm…lurer litt på hva det kan være som er feil der.


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

