Hjem » Uncategorized » Jeg har et behov som må tilfredsstilles.

Jeg har et behov som må tilfredsstilles.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

Jeg blir så gørrande lei!

Det er ikke noe annet enn mas. Flere ganger om dagen inntreffer detta evindelige behovet. Er det ikke mulig å finne på noe så en slipper detta maset.

“Det var da fælt til mas…”

Dere har hørt den? Reklamen fra tv om han som må beise huset sitt hvert 8. eller 12. år eller noe sånt. Husker ikke slik reklame, det er reklame om beising, jeg liker ikke beising så det jeg husker er “det var da fælt til mas…”.

Tenk om detta andre behovet også kunne melde seg litt sjeldnere. Kanskje ikke så sjeldent som hvert 8. eller 12. år, da blir det nesten litt trist igjen. Du skjønner jeg liker detta behovet litt også, men jeg kunne tenkt meg og kunne styre det litt sjøl, gjøre det da jeg sjøl vil, hvorfor skal vi på død og pine gjøre alt vi ikke vil…mye vi ikke vil når vi ikke vil?

Jeg har prøvd meg på sånn “slutt å mas!”, men tror du det hjalp noe du da…pøhhh! Så tenkte jeg at nå skal fanken meg jeg bestemme, så jeg streika litt, men da gikk jeg fem på gitt. Det ble et helvete å leve utover dagen. Her hadde jeg lite jeg skulle sagt.

Og nå kjenner jeg at noen må få tilfredsstillt sitt behov igjen, jeg føler ikke for det akkurat nå, men jeg må bare lystre, jeg husker hvordan det var sist gang jeg prøvde å ignorere behovet. Det er vel ikke annet å gjøre enn å ta seg en tur i brødboksen og tilfredsstille behovet for mat.

Ha en fin formiddagSmilefjes som blunker


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

