Hjem » Uncategorized » Kan ikke leve uten!!!

Kan ikke leve uten!!!

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,358 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

Nett, det går ikke an å leve uten nett…eller? Jeg sier med hånda på hjertet et klart og tydelig nei. Jeg synes ihvertfall det er helt pyton og være uten nett. Jeg har vært uten i nesten tre dager og det var ikke noe morsomt i det hele tatt…dermed basta. Men jeg har ikke sittet stille og furtet, ikke hele tida ihvertfall. Vi har nå tatt oss en tur i skogen, Bella og jeg. En tur mellom regnskurene og vindkastene, litt i frykt for at vi skulle få trær eller ihvertfall greiner i hue, det gikk bra.

 

 

IMAG0230

Langt inne i skogen blandt lyng og blåbær gikk vi. I litt over to timer var vi ute og trampet.

 

 

 

 

 

 

 

 

IMAG0246

IMAG0245

IMAG0241

IMAG0239

IMAG0229

 

IMAG0243IMAG0237

 

IMAG0234

Så kom vi til et tre som vi lurte på om kanskje hadde blitt truffet av lynet. Stammen var delvis svart og delvis fri for bark…

 

…barken lå her, på bakken.

IMAG0235

 

 

 

 

IMAG0222

Men på søndag gikk vi ingen tur. Søndag var det elgsteik på BM. Mamma syntes jeg spiste så dårlig på 17.mai, da sa jeg det at jeg skal spise mer til søndag når vi får elgsteik…noen vil vel kalle det for en små-freidig måte og invitere seg sjøl på middag. Jeg er i grunn enig hvis du synes det. Men jeg spiste bra, det var da noe, jeg sa jeg skulle det.

 

 

 

 

 

 

IMAG0225

Spise godt gjorde Bella også, poteter, saus og elgkjøtt. Vi var i grunn en veldig mett og happy gjeng når vi reiste fra BM på søndag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Da ønskes en fortatt fin kveld og god helg herfra. Sol


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

