Hjem » Bella » Så skvatt jeg opp…

Så skvatt jeg opp…

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,380 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

IMAG0080

Middagen var inntatt og vi satt liksom bare der. Litt “døde” liksom, i kroppen, “døde” i kroppen. Egentlig så var jeg i ferd med og sovne på sofaen. Tung i kroppen og mett i magen. En sånn “deigin” følelse, ingen god følelse, slettes ingen god følelse.

Så skvatt jeg opp av at et par kvardratmeter med pels, jeg er sikker på at det dekker minst et par kvadratmeter hvis man brette pelsen ut, dukket opp ved siden av meg. Vesle jenta vår på 46.5kg hadde behov for en tur ut. Jeg så meg rundt, i stua, men det var ingen å se. Jeg satte meg opp og kjente blodet forlot hode. Best å vente to sekunder med å reise seg opp, ellers kan man fort gå ned føre du får telt til to. Bella gikk ut på gulvet og sto der og så på meg “kommer du snart?”. Jeg fikk igjen ballansen på blodtrykk i hode kontra trykket i resten av kroppen.

Da jeg kom ut så jeg fruen sitte på trappen til verandaen, uvanlig.

IMAG0079

Jeg så at det var behov for en liten luftetur, ikke bare på Bella.

-Kom nå så går vi Høgda runden, foreslo jeg. Det vil gjøre godt å få litt luft fra skogen.

Det var ei som var usikker på om ho klarte å gå den runden.

-Blir ikke den for lang for meg? spurte AG og var veldig usikker.

-Neida, den klarer du forsikret jeg. Vi kan gå den retningen som gjør at vi får slakere motbakker.

-Men da må du ikke gå for fort så jeg ikke henger med, sa AG.

-Vi går ikke fortere enn det du klarer. Du bestemmer tempoet.

Og slik ble det, vi trasket i vei alle tre. AG, Bella og jeg.

Hundefjes

-Da vi kom halvveis tok vi disse bildene-

IMAG0077

IMAG0078

Etterpå var vi bortom Lier Fløyta og duppet oss, Bella duppet seg, vi stuper vel i dusjen vi. Men det er fint å ha vannet like ved så Bella får skylt ut all gjørme fra pelsen sin etter turen.

IMAG0074

Slik ble beinet til Silje etter ulykkeshendelsen med båndet til Bella som snurret seg rundt ankelen. Hovent og vondt med stygt brannmerke etter båndet. Men idag har ho prøvd og belaste det litt samtidig som ho går på krykkene. Tenker det blir bra bare ho får prøvd seg litt i helga.

Yes verry well…eller for eksempel GOD HELG Smilefjes 


2 Kommentarer

  1. Trultemor sier:

    Auau! God bedring til Silje! koselige turbilder:)

  2. Knut Einar sier:

    Takk for det Trultemor.

    Vi håper på en rask bedring🙂

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

