Hjem » Uncategorized » Nesten klare nå, bare noe rask igjen.

Nesten klare nå, bare noe rask igjen.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,373 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

IMAG0060

I dag hadde vi dag to med vinter veden. Farsan og jeg hadde en dag føre Påsken, vi kom ca halvveis inn i vedhaugen. Så kom Påsken og da lot vi alt stå stille.

Men idag var det full fart igjen. Og vi kom oss igjennom hele haugen. Jeg måtte dra ut en liten tur, Silje hadde legetime idag. Ho lekte med Bella ute, kastet ball. Det ho ikke så var at ho sto på båndet til Bella. Og når Bella drar i full fart så bør du helst ikke ha beina innkjervet i båndet, det hadde Silje. Det måtte gå som det gikk. Beina ble dratt vekk under henne og ho var ei stund i løse lufta føre ho landet, på hofta og ankelen. Stort brannsår rundt ankelen og antagelig en forstuing. Det blir krykker noen dager nå til ho klarer å belaste beinte igjen. Det ser ikke bra ut, men vi har vært hos legen til sjekk.

 

IMAG0054

Mens Anne Grethe og Silje var inn hos legen så tok Bella og jeg en tur på Statoil og drakk kaffe. Jeg drakk kaffe og Bella sjekke bakken.

Er glad jeg ikke har den luktesansen jeg gitt…fysj så mye rart det må lukte.

 

 

 

 

 

 

IMAG0065

Det var godt å komme seg inn og ta kvelden nå. I morra skal vi ta litt små-rusk som ligger igjen. Når vi har gjort det så vi klare for ny vintersesong…men det er ikke dermed sagt at jeg ikke gruer meg til vinteren. Men nå skal vi først og fremst se frem mot sommer.

 

Ha en fin kveld Ler så jeg ruller


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

