Hjem » Uncategorized » >Flytta alt…

>Flytta alt…

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,380 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>

Det har vært en stille søndag ja. Men det er slik en søndag skal være, stille og rolig med litt forskjellig på tv og en og annen film fra hylla.

Helt stille ble det ikke da jeg fikk det over meg at jeg skulle flytte utstyret mitt fra dette filmrommet vårt til stua. Det er fint og ha muligheten til og ha eget rom og se film på, men det ble jo så og si aldri brukt. Da var det like greit og få det i et rom som faktisk blir brukt en hel del…stua.

DSC_0098

Den første filmen vi så etter at alt var plugget inn var Eragorn – Dragon Rider (eller hva den nå heter). Og det var slettes ikke dumt og få ligge på sofaen under pleddet og nyte en film.

DSC_0099

Det ble kanskje litt massivt med alt dette i stua, men det skal bli bedre bare jeg får hengt tv’n opp på veggen og lagd meg en annen tv benk. Jeg har fått noen ideer om hvordan jeg skal lage tv benken sjøl, og hvordan den skal se ut.

Lyden var da grei, rista litt i gulv og sofa, det får være bra Smilefjes som blunker 

 

DSC_0094Her er det en som koser seg.

 

Men kvelden drar på her nå. Det er ikke så fryktelig lenge til jeg finner veien til senga mi. Når jeg slenger et blikk på temperaturen ute så får jeg lyst til å krype under dyna med engang…20 kalde takk!

Fortsatt god søndag og grattis til alle mødre på morsdagen. Smilefjes


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

