Hjem » Uncategorized » >…hadde det ikke vært artig om han hadde slått på trå’n.

>…hadde det ikke vært artig om han hadde slått på trå’n.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,359 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>Har nylig «gjenoppstått» fra en liten tur nedenom drømmeland, mat og en halvliter gjør sånn med kroppen. Det var nesten så jeg klarte og se hele to filmer i kveld uten og sovne, men bare nesten. Ute i slutten av film nr to måtte jeg gi tapt for tunge øyelokk, fikk med meg rulleteksten på slutten da. 


Dagen idag, den trettisjuende 5.februar jeg har opplevd har jeg tilbragt hjemme. Så mye hjemme som det overhode går an å være, for jeg har ikke vært ute på hele dagen, bortsett når jeg tente lyktene ute, det tok et par minutter. 

Fra jeg sto opp idag og helt til skrivende stund har jeg fått gratulasjoner, tekst meldinger og mailer fra Facebook har tikket inn hele dagen. Og det er moro, veldig moro å få så mye gratulasjoner…TAKK SÅ MYE FOR ALLE MELDINGER :-) 

Nå fikk jeg ingen telefon fra Obama, men hadde det ikke vært artig om han hadde slått på trå’n. 
Da skulle engelsken satt seg skikkelig i vrangstrupen tenker jeg. Det begynner jaggu og bli mange år sida jeg brukte engelsk daglig nå, litt synd. 
Så kom jeg til og tenke på noe morsomt. 
President Barack Obama recently taped a segment for the Discovery Channel TV show «Mythbusters.»

(Credit: Chuck Kennedy/The White House)


He won’t be wearing a beret or a T-shirt that says «I know, I know, Jamie is always right,» but President Obama will be making a guest appearance on the hit Discovery Channel show «Mythbusters
In a release today, the Discovery Channel touted the segment–which the president and «Mythbusters» hosts Jamie Hyneman and Adam Savage taped on July 27–that will air during the December 8 episode of the show. The episode is called «Archimedes Solar Ray,» and during his segment, the president challenged Hyneman and Savage «to revisit an ancient and somewhat-controversial myth: Did Greek scientist and polymath Archimedes set fire to an invading Roman fleet using only mirrors and the reflected rays of the sun?»


Dette program jeg skal ha med meg, det kommer på Discovery Channel den 9.februar kl2130. Det som er morsomt er at USA’s President tar seg tid til og være med på Mythbusters, men ikke tid til og møte Stoltenberg. Jeg synes Obama har orden på prioriteringene sine😉 Hadde valgt Mythbusters en million ganger føre Stoltenberg jeg. 
Var det ikke slik at Stoltenberg har søkt om å få besøke det Hvite Hus 3 ganger uten å få et ja, ihvertfall tror jeg ikke han har fått noen dato ennå….»ikke ring oss, vi ringer deg!» 

Da tenker jeg det at jeg avslutter dagen med Pringles og Pepsi Max. 

Ha en fortsatt fin kveld. 


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

