Hjem » Uncategorized » >Problemet med værmeldingen…

>Problemet med værmeldingen…

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>The trouble with weather forecasting is that it’s right too often for us to ignore it and wrong too often for us to rely on it.
  – Patrick Young
Det er vel best og stå opp om morran og ta en titt ut tenker jeg, det er værvarsel det som ikke slår feil.
 
 
-Idag fikk jeg sove skikkelig lenge du.
“…….”
-Hallo, er du der? HALLO!
“Ja ja, jeg er her. Sitter og ser på Mighty Ships på tv. Hva var det du sa?”
-Jeg sa at idag har jeg fått sovet skikkelig lenge.
“Ok så bra. Når sto du opp da?”
-En hel time seinere enn i går…
“Så bra, når sto du opp i går? Jeg husker så dårlig.”
-Tefleonjerne ja! I går sov jeg helt til klokka 07. Idag dag ble klokka fantastiske 08 føre jeg våknet.
“Javel ja, en time lengre enn igår da.”
-Ja, er det ikke fantastisk…not!
“Det er slik du er stilt inn da skjønner du, ikke noe og gjøre med det.”
-Hmmm…


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

