Hjem » Uncategorized » >En bump i veien står mellom meg og denna.

>En bump i veien står mellom meg og denna.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>

Slette tid! Der står jo bilen min…

mondeo 2011

…eller, jeg burde heller sagt “den bilen der ønsker jeg meg”. Flott stasjonsvogn med masse plass til 320.000kr. Billig går’n å, en tredjedel av hva den jeg har i dag bruker.

Den der skulle jeg hatt veit du Smilefjes som blunker 

Det er bare en liten bump i veien jeg må over først…

Kaldt ja!

Vart litt nedstemt og oppgitt her, kaldt som pokker’n igjen! Jeg var egentlig klar for vår og var nesten i gang med og tenke på hva jeg skulle ha på grillen. Men så kom jeg meg ned på bakken igjen da jeg ved en slump slang øya bortpå kalenderen…januar!

Tenk om det hadde vært april, snart mai, da hadde denne Trist fjes blitt mer slik Smilefjes.

Pyton med 20 kalde igjen.

Men jeg har hundreogsnørrogførti kanaler og se på…varm kaffe, strømregninga er betalt…tja…vi skal vel klare og vente på våren.

Da får dere ha en god kveld videre…hold på varmen, den er svindyr!


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

