Hjem » Uncategorized » >Men nå har den altså krympa, det er nok flere med meg som synes det er kjedelig…

>Men nå har den altså krympa, det er nok flere med meg som synes det er kjedelig…

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>

Nå har’n begynt og krypmpe igjen.

Det var så fint ei stund nå, godt og stå opp om morran og kjenne at alt var ved sitt rette. Kanskje mot normalt, det er vel mer mot våren at den skulle vært så høy som den har vært noen dager nå.

På vinteren bruker ihvertfall min å være ganske lav, bortsett fra de siste dagene nå da, nå har den nok vært unormalt høy. Men nå synes jeg, personlig, den er best når den er høy.

Helt på topp er den jo ikke føre våren kommer, og slik utpå sommeren så er den jo helt på topp, da kan det noen ganger hende at den blir så høy at det blir litt for mye av det gode, i den grad det går an da. Noen synes den ikke kan bli høy nok, men jeg har min grense der, den kan faktisk bli for høy.

Men nå har den altså krympa, det er nok flere med meg som synes det er kjedelig Smilefjes men det er vel ikke noe annet å gjøre enn å vente på våren da…

DSC_0037

til den begynner å stige igjen, temperaturen!

Ha en fin start på dagen Smilefjes

 


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

