Hjem » Uncategorized » >…det var ikke alle som var på veien idag som kom seg dit dem skulle uskadet.

>…det var ikke alle som var på veien idag som kom seg dit dem skulle uskadet.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,354 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>

Det var en fin biltur til Årnes idag. Veiene var fine å kjøre på, ikke noe glatt underlag som jeg kunne merke.  


Lite trafikk var det også, vi var nok såpass seint på veien at pendlertrafikken hadde avtatt. 


Soloppgangen var helt super der vi svingte oss den siste biten mot Årnes og tannklinikken. Vi triller pent og satser på å komme oss frem og tilbake uten uhell. Vi kom oss til Årnes og vi kom oss hjem igjen, uten skader og uhell. 


Men…
…det var ikke alle som var på veien idag som kom seg dit dem skulle uskadet. Et veldig trist innlegg i Glåmdalen slo mot meg når jeg klikket meg inn på http://www.glomdalen.no 


Det er mange steder det er glatt og mye vann i veibanen, det er ikke mange øyeblikkene  med uoppmerksomhet som skal for å havne i en ulykke. 


I morra skal bilen få stå… 


Men for de som må ut, kjør pent og hold øya på veien ;-) 


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

