Hjem » Uncategorized » “Har du ikke skrivi noe på bloggen idag?”, fikk jeg spørsmål om i dag.

“Har du ikke skrivi noe på bloggen idag?”, fikk jeg spørsmål om i dag.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

“Har du ikke skrivi noe på bloggen idag?”, fikk jeg spørsmål om i dag. –Nei, sa jeg, jeg har liksom ikke hatt lyst til å skrive noe.

“Hvorfor ikke det?”, var den umiddelbare tilbakemeldingen jeg fikk. Kjære vene da tenkte jeg, har noen blitt så avhengig av innleggene og at jeg må skrive hver dag? Jeg følte nesten at jeg var avisansvarlig og ikke hatt gitt ut dagens avis… Men her kommer det et innlegg da, får prøve og finne på noe til i morra også da. Men jeg lover ikke at “utgivelsen” kommer så tidlig som til morras kaffen altså!

Blogg.

IMAG0073

Som jeg sa, en dag her, at jeg skulle ut og måke verandaen. Etter snøraset fra taket så var det bare en ting og gjøre, få det vekk føre det regner på det. Hadde det kommet regn på dette lasset her så hadde verandaen blitt bra svai til våren. Og det vil jeg jo ikke, det er ikke moro og bare kunne fylle opp halve kopper pga svai i gulvet. For ikke å snakke om grillpølsene på grillen, kunne jo ikke grille pølser lengre da, bare biffer som er flate og ikke ruller av…hmmm med nærmere ettertanke så hadde det jo vært greit og bytte ut pølsene med biffer…neste snøfall blir liggende!

IMAG0074

Vips så var snøen borte. Det gikk unna i en fei det gitt, men det har jeg pappa og takke for, han kom ned med traktoren…han kjørte ikke den på her da! Men han hadde med seg en spade som han gøyv seg på snøen med, da måtte jeg bare henge på som best jeg kunne. Men armene mine var litt lange i går kveld, må innrømme det. Nå er all snøen borte fra taket, jeg håper det ikke kommer veldig mye mer snø i år, da skal det gå og holde verandagulvet ganske reint frem til våren.

 

 

IMAG0075

Lampene våre fikk ny plassering. Det er disse som har hengt på blomstervogna nå i Jula, nå har vi satt dem her, skrudd fast da så klart. Lyser så fint ute så.

IMAG0072

Og der ser vi litt av grunnen til at vekta ikke gikk ned første “veie” uka. Så jeg må nok legge meg litt i selene nå så jeg ikke blir for mye etter mine to kompanjonger som er med på dette. Men det ser godt ut, med vaffel, krem og syltetøy.

Smilefjes som rekker tunge

IMAG0054Ja noe “støll” må’n finne på, i beste -The Holliday- stil så måtte jeg prøve og lage min egen versjon av Mr.Napkin Head.

Nå skal folket ha en flott kveld videre, og takk for titten Smilefjes som blunker 

 


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

