Hjem » Uncategorized » …nye utfordringer –Nei nei, frokost.

…nye utfordringer –Nei nei, frokost.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,373 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

For en dag…for en morgen!

Igår, igår var en slitsom dag, dårlig nattesøvn gjør slik med dagene dine, hemligheten er å få sove ordentlig om natta. Men det har lett for å bli slik når man har fri, man skal liksom sitte oppe om kvelden og se på tv, dra ut dagen, få med seg de små timene utover kvelden og litt inn i Julenatta.

Det ender som regel opp med at man sovner på sofaen, der våkner man da med en smule forkrøplet kropp, litt kuppelhue og en smule irritasjon over seg sjøl om at man burde ha lagt seg i vettug tid, ihvertfall da man kjente at man begynte å bli trøtt!

“Men jeg kjenner jo ikke at jeg er trøtt, føre øyalokkene allerede har falt igjen”, tenker jeg.

Det ble litt slik igår kveld også, jeg kjente jeg var trøtt, men en av mine favorittfilmer gikk på tv. Jeg skulle bare se resten av den filmen så skulle jeg gå i senga mi, det ville bli seint ja, men jeg var liksom ikke trøtt og da var det på en måte greit. Jeg skulle jo ikke sovne på sofaen. Filmen var kommet inn i sin siste torando, jeg så, jeg var våken….så var filmen over og jeg våknet på sofaen, ikke irritert denne gangen, men forvirret, veldig forvirret. Hvordan i all vide verden kunne dette skje?

Jeg var jo våken og i kjempeform, klokka var blitt 0225 på natta. Jeg er ikke sikker på når filmen sluttet, men det var ihvertfall etter jeg sovnet. Så gikk vi og la oss da, sovne gjorde jeg med engang. Alarmen hadde jeg satt på til klokka 10. Klokka 0815 våknet jeg brått og brutalt, ny dag…nye utfordringer –Nei nei, frokost.

Smilefjes som blunker 

DSC00163

 

Ha en fin 3.juledag Smilefjes 


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

