Hjem » Uncategorized » >Mat hjelper mot kulda.

>Mat hjelper mot kulda.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,359 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>

Nå drar det på med kalde drag i lufta igjen gitt, vi har nå passert ny rekord på minus sida. Akkurat nå så er det -23.9’c ute, men vi har hatt -25’c som kaldeste punkt på døgnet. 


Tenk på det…


-20’c er altså like kaldt som vi har i fryser’n der vi dypfryser maten vår! Og når da gradestokken kryper godt under det vi har i fryser’n så er det kanskje ikke så rart at vi…eller ihvertfall jeg sliter litt om dagen. 


Da jeg kom hjem idag så sto jeg god 20 minutter føre jeg fikk igjen varmen i kroppen, og jeg er da inne om dagen også. Ja, noen turer blir det ut. Men jeg kjenner det at nå skal jeg være forsiktig mot Jul, jeg har ikke tenkt å ligge sjuk på Juleaften. 

Det er ikke lett å være bil om dagen heller nå. Sjøl om man plugger i motorvarmeren føre man skal ut å kjøre så er allikevel alt annet som beveger seg på bilen gjennomfrosset. 


Får prøve å gjøre starten så myk som mulig, vi er forsiktig med gassen til vi får rullet noen meter🙂 og varmet opp litt. Så suser vi avsted. 










Godt var det å komme hjem idag, da sto det middag klart. Julepølse, surkål osv osv. 

God middag ;-) 

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

