Hjem » Uncategorized » >Hva skal jeg med alle de arkene tenkte jeg.

>Hva skal jeg med alle de arkene tenkte jeg.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>

Vi begynner, vi får en oppgave, vi leser og så begynner det å rasle i papirer og penner. Det er eksamensdag, praten er litt nervøst fnisete rundt om i klasserommet, vi vil jo alle bestå eksamen.

Tre timer til rådighet, er det mye eller lite tid? Jeg begynner med å se over oppgaven jeg har fått fremfor meg.

  • Service
  • Service medarbeiderens viktigste egenskaper
  • Bedriftskultur
  • 5 P’er (pris-produkt-personale-plassering-påvirkning)
  • Kunden er dommer

Dette var punkter som vi skulle fortelle om.

Jeg tar opp pennen og lurer på hvor jeg skal begynne, hvordan skal jeg få dette ned på papir med egne ord? Også de 5 P’ene da, de står jo her, jeg som hadde pugget hva de 5 P’ene var…der står dem jo! Da må jeg skrive om dem da, så lenge jeg ikke skal gjengi hva P’ene står for.

Også alt dette andre da, jeg kan jo forklare dette med noen setninger på maks en halvtime…eller kan jeg?

Ord på ark hjelper, jeg får bare begynne å skrive og håpe jeg får litt på ei side ihvertfall.

Tiden går, arkene fylles opp, hva skjer? Jeg har en rotete kladd liggende foran meg på 5 sider. Filler’n, dette må jeg bare prøve å reinskrive…hvor kommer alle disse setningene fra? Jeg som ikke visste hva jeg skulle med alle de arkene…unnskyld, kunne jeg fått flere ark?

En etter en leverer sine besvarelser og jeg kan høre at det blir mer og mer stille i klasserommet, det blir til slutt helt stille rundt meg. Jeg sitter fremst og ser ikke bakover i klasserommet.

Jeg skriver så godt jeg kan, forter meg litt. Til slutt så får jeg en misstanke om at jeg er alene i klasserommet, misstanken stemmer. Brått får jeg det litt travelt, jeg haster pennen avsted. To og en halv time har gått og jeg har renskrevet 5 A4 sider (min håndskrift vel og merke) og jeg reiser meg opp som sistemann, jeg går mot kateteret og leverer min besvarelse.

Hvordan dette gikk får vi høre mer om i morgen, da skal vi få utdelt kursbevis. Alle får, men det skal jo helst stå BESTÅTT på den også da.

Da skal jeg finne igjen loppekassa og legge meg. God natt der ute i det kalde land. (-13’c)


Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

