Hjem » Uncategorized » >Mange timer og 30 mil på veien idag.

>Mange timer og 30 mil på veien idag.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,373 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>

Tur til Riksen idag. Jeg og Martin har vært på 16 års kontroll.
Lite folk. Vi var tidlig ute så vi satte oss litt i glassgata mens vi 
ventet på at tida vår kom. Skulle vel møte opp 1030, men 
vi var på plass 0930. 
Trolsk vinter stemning over jordet på veien hjem. Et fint tåkelag 
lå over bakken, her skulle jeg hatt Nikon kameraet med meg. 
Siste strekningen hjem. Er som å kjøre gjennom et vinterland. 
Og så «toppa me heile driden» med en tur til Sverige. Vi hadde 
lovet Silje en tur til McDonald i forbindelse med bursdagen hennes
som kommer snart. Den turen hadde vi tenkt å gjøre på torsdag, men 
så ble det en tur idag istedet. Det passet egentlig veldig bra for 
på torsdag tror jeg det blir en sein dag på knoget. 
Min absolutte favoritt på McDonald. Den var borte ei stund, da 
var jeg veldig trist…så dukket den opp igjen :-) 
Har vært en veldig lang dag idag, nå skal jeg se NCIS føre jeg køer. 

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

