Hjem » Uncategorized » >Men føre noe av dette kan tas opp til en endelig vurdering så må jeg bli enig med lommeboka…

>Men føre noe av dette kan tas opp til en endelig vurdering så må jeg bli enig med lommeboka…

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,354 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>Steike jeg kunne ønske det var sånn midt i desember nå, da kunne jeg tatt meg en tur på butikken og hentet meg ny mobil…hente? Nei så vel er det ikke at jeg får gratis, jeg må nok kjøpe en. Men det er greit det bare tida hadde vært inne, det er den sånn midt i desember engang. 


Men hva skal jeg kjøpe da? Jeg må ihvertfall ha funksjoner som Wlan og et godt kamera. Også liker jeg masse masse duppedings programmer og ting…egentlig skulle jeg vel hatt en mini bærbar pc med mobil funksjon…i mobil størrelse. 


Så hva skal man da se etter? Nå har jeg hatt litt, mye, tull med Nokia så det blir uaktuelt! Alle telefoner er sikkert ikke slik, men når du har fått en «vond smak i munnen» av noe så styrer du unna neste gang. 

Det må bli Sony Ericsson eller HTC neste gang. 
Der har vi to fine kandidater. Sony mobilen har litt liten skjerm (unga har hver sin), men har til gjengjeld da et ordentlig tastatur som jeg syntes var veldig behagelig å skrive med. Så her får man da både touch mobil og…»tastatur mobil». 

HTC mobilen har da en mye større skjerm, men har da bare touch. Jeg er litt skeptisk til bare touch, og da jeg aldri har holdt i en HTC mobil så er jeg veldig usikker på om tastene er store nok på skjermen til at det går greit å skrive med den, men jeg vet den er stappe med funksjoner…luksusproblemene tårner seg opp. 

Men føre noe av dette kan tas opp til en endelig vurdering så må jeg bli enig med lommeboka og da selvfølgelig vente til bindingtida mi har gått ut. 

Til da så får jeg bruke den jeg har. 

Nå tenker jeg det at jeg burde tatt meg en tur ut i det…ikke fine været, men det regner da ikke. Kan ikke klage, ikke snør det mer heller og det er nesten +3’C her nå, kaffe koppen er tom, ikke mer på kanna…må bli en tur ut detta :-) 

Ha en fin søndag. 

4 Kommentarer

  1. Nina sier:

    >Jeg er veldig fornøyd med min iphone 4

  2. Min Blogg sier:

    >Men den er så dyr Nina😦

  3. Anonymous sier:

    >Anbefaler IKKE htc, værste telefonene jeg noen gang har hatt (htc diamond). Lena M

  4. Min Blogg sier:

    >Takker for tips Lena M

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

