Hjem » Uncategorized » Jeg får se TRON en annen dag.

Jeg får se TRON en annen dag.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,359 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

Så var det lørdag kveld igjen da, og den gjorde litt lettvint og greit idag med pølse og pomes.

Og mens vi spiste maten vår så vi på en Julefilm…ja! Julefilm ja, nå må jeg få si at jeg var en smule skeptisk med å starte med Julefilmer alt nå. Men det var en film med Tim Allan og Jamie Lee Kurtis -Cristmas with the Cranks.

Det er en aldeles knakende bra komedie, joda det er en Julefilm, men skulle det bli noen Julefilm så tidlig så måtte det ble denne.





Ingen KIMs ingen kos.

Love hearts?

Frykt ikke, jeg har en pose
med KIMS liggende klar😉






NY FILM!
Får da opplyse om at det er en gammel film da. Glemte å se etter når den er laget, men den lå i ei kasse med kr59,- prislapp på seg, da bruker dem å være «modne».

Men det som er litt moro med denne filmen er at jeg som liten guttetass hadde denne historien på lydbok, kassettlydbok. Den hørte jeg på mange ganger den.
Omtrent noe slikt så coveret ut.
Og nå står den i dvd hylla mi🙂
Har ikke fått sett den ennå, det får jeg spare
til en regn dag, eller snø dag.

Toppers er det å fått tak i den, nå er den på
plass i hylla.



Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

