Hjem » Uncategorized » >Small talk på morgenkvisten.

>Small talk på morgenkvisten.

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,373 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>

Det er mørkt ute, nesten natt. Men det hindrer ikke for at man våkner tidlig, skulle jo neste tro at man skulle sove lenge da det var mørkt, og våkne tidlig når det er sommer og lyst. 

Men det virker ikke slik på meg, lengre. Begynner jeg å bli gammel? Gamle folk, litt redd for å skrive de ordene for man er ikke eldre enn man føler seg, men allikevel, begynner jeg å bli gammel ettersom jeg våkner så tidlig om morran? 
Det er fordeler og ulemper med å våkne så tidlig. Fordelen er at man, synes jeg da, får litt tid alene i huset om morran. Ingen kø på verken badet eller på do, det er fint, da kan man se litt i et magasin mens man sitter der og dingler med beina. Ulempene med å våkne så tidlig er at man er helt på tryne når klokka er åtte om kvelden, da man liksom skal ha tid sammen med resten av familien. Ordtaket «å få i pose og sekk» er liksom ikke helt forenelig med den virkelige hverdagen. 
Skal vi se litt ut? Det er fortsatt mørkt, men jeg ser litt fra lyset på ute lampa vår. Der kan jeg se at vi har hatt en frost natt. Og hvis vi da tar en titt på temperaturmåleren så kan jeg se at det har vært -6’C i løpet av natta, i skrivende stund er det -5.2’C. Det er helt å tråd med hva som ble spådd føre helga. 
Da runder jeg av denne, skal vi kalle det «small talk» og går videre i dagens program. 
Ha en fin dag

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

