Hjem » Uncategorized » >Tør du gå tilbake i tid?

>Tør du gå tilbake i tid?

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,373 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>Sitter du noen ganger og ser tilbake på gamle blogginnlegg? Det hender det seg at jeg gjør. Og det er ikke alle ganger jeg kommer over innlegg som vekker gode minner, det er minner, men ikke minner som gjør godt.

Noen ganger så kan en lese om dager som ikke har vært så gode, tunge perioder som man helst vil glemme. Burde man slette disse innleggene? Nei jeg synes ikke det, det er ting som var og har vært det også. Ta det med som en en lærdom, kanskje det hjelper deg med og sette pris på det du har oppnådd idag.

Men noen innlegg er det vanskelig å lese, noen innlegg inneholder noen du har holdt veldig av som ikke lengre er med deg idag. I min blogg så kom jeg til å bla litt lengre tilbake enn det jeg egentlig hadde hatt lyst til. Jeg kom tilbake til Timmi…det var vondt. Men vi glemmer aldri Timmi gutten vår, sjøl om han ikke lengre er med oss fysisk, så vil han alltid være med oss.
Etter at Timmi ble borte så har jeg hatt ting å drive med, som kurs og praksisjobbing. At Timmi ble borte har jeg aldri glemt, men jeg har fått masse å tenke på og gjøre, det har gjort at Timmi ble liggende litt lengre bak i hode mitt.
Men så kom jeg til å lese bakover i bloggen og der fant jeg vesle gutten vår😦 Ikke nok med det, men han har også 2 års dag idag hvis han hadde vært blant oss.

Gratulerer med 2 års dagen Timmi
Som sagt så kan en komme over både sorger og gleder ved å lese bakover i sin egen blogg. Den siste tida har jeg, tror jeg, skrevet mye positivt i og med at jeg har fått deltatt på kurs og er pr idag i praksisjobb. Det blir spennende å lese tilbake i bloggen om ei stund, og se hva jeg skrev idag. 
Hvilke minner vekkes hos deg når du ser tilbake i bloggen din, tør du lese det du sjøl skrev? 

2 Kommentarer

  1. Anonymous sier:

    >kanskje jeg skulle ta en tripp bakover i bloggen min… Husker ikke lenger om det er 3 eller 4 år;)Det meste er kanskje både intetsigende og gjentagende (vil nok mange synes) Men idag er ikke idagen for å se bakover, for det ligger minner der som er veldig triste… Om mennsker og dyr som ikke finnes lenger.Men idag er det russejubileum, og jeg skal treffe igjen noen gode venner:) og hente frem gamle gode minner.Ha en fin lørdagskveld:)Ikke sovne ved potetgullet igjen nå da;)Trultemor

  2. Min Blogg sier:

    >Gleder og sorger gjennom tid som går.Men du får ha en trivelig russefest i kveld🙂 Jeg ble aldri noen russ så du får feste litt for meg også🙂 Skal ikke sovne ved siden av potetgull posen idag.

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

