Hjem » Uncategorized » >RAW ?

>RAW ?

Follow Knut Einar on WordPress.com

Nettstedstatistikk

  • 46,376 hits
Populære norske blogger
MC Mot Mobbing.22. mai 2016

>

Slik ser det ut ute nå, det som har vært av sol i dag har ikke klart å tine opp bakken. Her er det hvitrimet ennå.
Litt guffent var det å reise til “knoget” idag, men jeg har det så fint inne om dagen at jeg skal overhode ikke klage sjøl om jeg sitter å hutrer litt i bilen til og fra. Mest til da, på ettermiddagen er det jo ikke så kaldt ennå, men vi kommer nok dit også hvor vi må skrape rutene når vi skal hjem. Det er leeenge til det…håper jeg :-)
Over til prøvesmaking av noe nytt.
Ja…jeg så nå denne fine reklamen på tv da, om han Tarzan fyren som, tilsynelatende skulle være så gentleman og hente drikke til sin meget tørstende møy, eller hva jeg nå skal kalle det.
Det den fjompen gjorde var jo drikke opp hele flaska sjøl! Det er gentleman det gitt…NOT! Hadde nå denna drikken vært god så hadde jeg hatt litt mer forståelse for’n…men detta var ikke godt!
Husker du hvordan cola is i poser smakte? Den safta som blir igjen nederst i posen, hvis du tar den safta og tilsetter kullsyre så får du drikken RAW…men etter min smaksopplevelse så er den laaangt unna RAW som jeg kan tenke meg…fyjsom! Men det er bare min mening, jeg liker heller ikke cola zero, men den liker sønn. Godt vi er forskjellige.
Men nå er maten klar her hører jeg. Det ble en sen middag idag, det ble slik da jeg måtte rett ut etter at jeg hadde kommet hjem.
Da ønsker jeg alle en god middag/kveld videre.

Legg igjen en kommentar

Populære norske blogger
Follow Knut Einar on WordPress.com

Arkiv

kongsvingeramatorteater

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Pan-American Highway. Prudhoe Bay - Ushuaia

My preparation to ride the Pan-American Highway, the longest road in the world and my longest motorcycle journey so far:-)

My Motorcycle Adventure

Jeg er en person som er glad i å reise, og aller helst på 2 hjul. Min hittil lengste tur kjørte jeg i 2015 - 2016. Start var Prudhoe Bay i Alaska og endte i Ushuaia i Argentina. Turen ble på 55.000 km og varte i 10 mnd.

